Centrale telefoniczne - wygoda i oszczędność czy zbędny wydatek?

Telefoniczne

Instalacje telefoniczne

W każdej firmie możemy spotkać się z telefonią wewnętrzną. Umożliwia ona szybkie porozumiewanie się wewnątrz firmy. Do jej niewątpliwych zalet należy oszczędność pieniędzy. Jeśli Państwa firma nie posiada jeszcze takiego systemu, a mieści się na większej przestrzeni (np. w kilku pomieszczeniach) i posiada kilka działów (księgowość, dział handlowy etc.) warto w taki system zainwestować. Poniesione koszty zapewne zwrócą się bardzo szybko, a centrala wewnętrzna zapewni duży komfort połączeń oraz umożliwi bezpłatne rozmowy wewnątrz przedsiębiorstwa. Małe systemy telefonii wewnętrznej można śmiało wykorzystać w życiu codziennym np. w domku jednorodzinnym.

Nasza firma specjalizuje się w montażu central telefonicznych małej i średniej pojemności (od kilku do kilkudziesięciu abonentów wewnętrznych). Ze swojej strony oferujemy:
1. Dobór odpowiedniej centrali uzależniony od potrzeb klienta
2. Montaż centrali, okablowania i urządzeń końcowych (gniazd, telefonów)
3. Programowanie i konfigurację urządzeń

centrala telefoniczna do powieszenia na ścianie (przykład)  centrale telefoniczne Telefoniczne instalacje telefoniczne

centrala telefoniczna do powieszenia na ścianie (przykład)

Platan Prima 3VoIP/2LM/10LW

Konfiguracja: 3 porty VoIP 2 analogowe linie miejskie

10 analogowych linii wewnętrznych

zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym

3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)

protokół VoIP: SIP o kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM